UFe, AltOm & Zicu @ Colectiv 01.02.2014

null

Din jurnalul de bord al lui Anton Lupan, căpitanul navei cu pânze L’Esperance:

“Ei dănţuiau ca descreieraţii în cabină în timp ce sărmana noastră goeletă era lovită din toate părţile de valuri. Am deschis uşa cabinei şi mai că era să mă dau cu scăfârlia de tavan de uimire. Gherasim trăgea din lulea şi bătea din palme ca o focă, Ieremia scurgea spuma de pe fundul unei halbe de bere în timp ce îşi curăţa puşca, zănaticul de Haralamb mai avea puţin şi se lua la trântă cu un scaun. Mihu făcea tumbe ca la circ, iar cei trei piraţi mauri pe care îi capturasem în Golful Eden jucau babaroase cu smintitul de Ismail. Adnana se lipise ca o şerpoaică de corpul meu şi îmi şoptea măscări arăbeşti la ureche. Îi miroseau buzele a lichior de zmeură neagră. Am dezlipit-o şi am ţipat să mă audă şi Neptunus: Afară e urgia urgiilor şi voi vă ascundeţi sub punte ca şobolanii?

Ei, să vezi răspuns pe şalvaragiu! Căpitan Lupan, bolborosi turcul, la noi la Stambul, printre marineri, mare vorbă umblam. Scufundam, nu scufundam, raki acelaşi gust are. Eu zic să băgam dans în avans că nu ştiim cât mai avem rămas!”

Felix Tzele

***
Combinația între un colecționar de muzică din toate meridianele lumii și un autentic degustător de party vibes nu poate fi altfel decât ideală. Da, nu zicem nu, o să fie totul numai un dans, dar nu oricum: o să se împletească niște boogie woogie, vreo replică în portugheză și un ritm de samba când vă așteptați mai puțin… ieșind apoi către contemporaneitate prin supape mai verosimile, tip 4/4, mai deep, mai disco, mai breaks… cine știe.

Ăăă: s-a întors Zicu! Cuvintele-s de prisos!

Zicu

https://www.mixcloud.com/HaveANiceTrip/vol-xviii-zicu/

UFe

https://soundcloud.com/ufe

AltOm

http://www.mixcloud.com/altomro

Visuals: Schultz

Intrare: 10 Lei

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

