Task Kreed, Limpid & Gion @ Obey 10.06.2011

null

Nonexistent People 001 – Official Launch Party

Nutation Records prezinta lansarea primului album: Task Kreed – Nonexistent People 001!
Dupa patru ani de munca, patru ani de petreceri, patru ani de promovare a fenomenului underground techno in Romania, pentru Task Kreed a venit momentul ca aceste eforturi sa fie rasplatite prin lansarea albumului de debut.
Continuand seria de petreceri inceputa anul trecut, Obey Club va gazdui ceea ce se doreste a fi o noapte memorabila.

Persoanele responsabile de „haos” sunt:

Gion (11:00 pm – 12:00 pm)
Limpid (12:00 pm – 1:30 am)
Task Kreed (live-act) ( 1:30 am – 3:00 am)
Task Kreed & Limpid & Gion ( 3:00 am – 6:00 am)

Persoanele responsabile cu dansatul pana a doua zi:

• sunteti voi!

Eveniment organizat de ATCVR si Nutation Records cu sprijinul
Mediatarget si AMGroup.

Intrare: 10 ron

INFORMATII DESPRE ALBUM
__________________________________

Task Kreed – nonexistent people 001

Lansat de: nutation records
Catalog: NUA 001
Data de lansare: iunie

pre ascultare:
http://soundcloud.com/task_kreed/sets/task-kreed-nonexistent-people

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

